24 Şubat 2015

Romantik

24.2.15
3 dilek hakkım olsa gelmeni kalmanı ve bir daha gitmemeni dilerdim aşkım.

 BiIiyorum Sen GüneşSin Etrafında BinIerce Gezegen Var, Ama Sende BiIiyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var.. 

 Ne kadar mutlu olsamda birgün üzüleceğim hayatın sonu geldiğinde yeniden mutlu olacağım çünkü seni yeniden görebileceğim sevgilim. 

 Senden önce acılar içindeki kalbim şimdi seninle mutlu oldu sende yeniden doğdum ve sende ölmek bana en büyük mutluluktur canım. 

 Bir rüzgar esti ılık ılık sordum nereye diye dedi sevginin aşkın olduğu yere dedim benide götürsene sevgilime. 

 Bir gün biri bana sordu neden seni ağlatan kızı seviyorsun die bende dedim sen canından vaz geçebilirmisin diye. 

 Aramızdaki Tek Fark Senin Gözlerin Benim İse Hayata Senin Gözlerinle Bakmam Bebeğim, Senin Gözlerinle Bakıyorum Hayata Mululuk Ve Huzur Buluyorum Yanında İşte Fark Burada Hayatımın Gözü Sensin Sevdiğim. 

 Mutsuzluk Nedir Unuttum Seninle, Seni Sevdim Umutsuzluğun Yerine, Düşerken Tuttum Sımsıkı Elerimi Bu Hayat Senin Unutma Beni Göz Bebeğim.

 Gecelerimin Karanlığında Hayalin Aydınlatır Odamı, Sensizliğin Kucağında Adını Haykırırım Soğuk Odamda, Senin Cennet Gözlerin Varya İşte O Gözlerin Yeter Yaşamaya. 

 Bu Kalbi Senin İçin Saklıyorum Bu Kalp Senin Ve Daima Senin İçin Atacak Gözlerim Kapanana Denk Sözlerim Bitene Denk Seni Seveceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz