24 Şubat 2015

Romantik...

24.2.15
Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artik Çünkü sen rüzgarin çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin yarin ellere

Hasretin öldürdü beni! Simdi geceler çaresiz Simdi yagmur damlasi gelip konar dudaklarima sessiz Söylemis miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz

Gidenler yokluklariyla degil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!

Sana sarap verecegim, iç ama sarhos olma Sana bir gül verecegim, kokla ama soldurma Sana kalbimi verecegim, sev ama incitme!

Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir Simdi yaninda degilim belki ama özlemim sevgim hep seninle Seni seviyorum!

Bir aptalin sizi öpmesine izin verin ama bir öpücügün sizi aptal etmesine asla!

Sevgi basittir, karmasik olan bizleriz Sevgi güven verir, insanlar aldatir Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, askin içimde ve ruhun bedenimde oldugu sürece seni çok sevmeye devam edecegim

Gözleri uzakliklar degil, bazen de göze alamadigimiz yakinliklar acitir

Seni ben degil gözlerim seçti, onlar sevdi onlar begendi Sen benim degil onlarinsin gittiysen bana ne onlar aglasin

Sen günesin dogdugu, karanligin bittigi yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin

Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydi eger inan ki yeryüzüne hiç günes dogmazdi

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi degil, özledigimi bil her an çünkü hiçbir sey seni sevmek gibi degil!

Bu gece rüyama gir gizlice, beni simsiki sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolasi hayatimdan sinsice!

Yarinlar hep güzel olacak derler, oysa bugünlerde dünlerin yarini degil mi?

Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanin 60 saniye oldugu ögretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun oldugu ögretilmedi Yasamimizin her aninda birlikte olmamiz dilegiyle sevgilim

Ayriliklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirirTipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm, seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm

Dünyada 2 renk gül olsun, biri kirmizi digeri beyaz, sen beni unutursan kirmizilar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni ‘EBEDiYEN SEVECEGiM’

Bir gün bir rüzgar eserse oralaraBenim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla

Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

Sevmek ölmektir bence, ben de sevmistim ölmeden önce

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun

Gözlerin Nehir, Kirpiklerin Köprü Olsun, Ben Tam Üzerinden Geçerken Ipler Kopsun, Düstügüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN

Ölümdür seni benden alan yaşamak artık boş bir yalan benim için ayrılıktır seni benden alan ölümdür beni senden alan..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz