24 Şubat 2015

Harbi Sözler

24.2.15
SatmadIk doStumuzu, ßiLdik Hasmımızı..KapatmadIk eskiLerdEn kaLmış Yaramızı. Akıtırız yar Uqruna Kanımızı..ßiLsinLer ki : KraLLar öLmedEn ßırakmaz TaCıNı…
Harbi erkek kaba gücünü, güçsüz insanlar üzerinde kullanmaz
Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır
Harbi erkek “seni seviyorum” demekten gocunmaz. delikanlı harbi mesajlar
Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.
Harbi erkek susacagi zamani da, konusacagi zamani da iyi bilir
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum
Namımızın büyüklüğü, dostlarımızın büyüklüğündendir.
ZaR aTMaM $aNSa iNaNMaM. oRTaDa ßiR $aNs VaRSa oNuDa Ben yaraTıRıM…!
Sen çiftlikte at tımar ederken, biz insan tımar ediyorduk.
Sanal Alem İşte daLqasIz denize herkes KAPTAN!
ınsana güvenme ölür, ağaca yaslanma kurur.
µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr …
Atasını tanımayan, it peşinde gezer!
BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE….ÇüNkÜ; SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi YeRDe BeNiM Nefretim BAsLAr
Hayat yolardan Çizilmiş Olsa Bile Birini Seçeceksin. Seçtiğin Yolda Ölüm Olsa Bile SELAM Verip Geçeceksin
Ölenin arkasından ağlamaki, sen öldükten sonrada arkandan ağlıyan bırakma !!
Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm ? Ben senin için yaşamayı göze almışım.. Kaç ölüm adını değiştirir usta?
İnsana güvenme ölür, ağaca yaslanma kurur.
Her gün olan yenilik, benim geleneklerime bir ihanet ve hakarettir.
Sen çiftlikte at tımar ederken, biz insan tımar ediyorduk.
Kurtlukta kanun, düşeni yemektir.
Her şey yalan! Benim hayatımda tek gerçek sensin..
Canımı yakmadı hayat gözlerinin yaktığı kadar, seni görünce nasırlanmış kalbim zincirlerini kırar kara gözlüm benim…
Gece soğuk vurur bedenime, hayatın acıları biner omuzlarıma ve hayata ağlarım ıssız sokaklarda..
Sözlerim Onurumdur benim, gördüklerim ise hayatımdan bir parçadır her nefesimde, yaşlanırım kendi dünyamda…

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz