21 Kasım 2016

Sulhperver - Nerelerdesin

21.11.16
Ey canına yandığım,
Yüreğimi gözlerine bandığım,
Ey adını şiirlerle, gazellerle andığım,
Şimdi nerelerdesin?

Ey kısıtlanmış hürriyetim,
Her işe besmelem, oruca niyetim,
Ey Aşk'ın sahiplendiği yetim,
Şimdi nerelerdesin?

Ey adı Aşk, Aşk'ı Hak olan,
Aşk'ı gökteki yıldızlar kadar ak olan,
Ey insan, gözünü kıpırdatmadan bak ona ve deki;
Şimdi nerelerdesin?

Ey gözümü Aşk ile bürüyen,
Ömür defterimi Aşk ile dürüyen,
Ey gönül caddemde Aşk ile yürüyen,
Şimdi nerelerdesin?


Ey gönül gönül dolaşan sergüzeştim
Sen'siz harabeye dönmüş, sıvasız evdik
Acizliğimize nazaran sen Güneştin
Bizlerse yalnızca denizdeki yansımanı sevdik


Ey aşıkca gönüllere Aşk'ı okuyan,
Aşk'ı gönüllere ince eleyip sık dokuyan,
Ey sesiyle bülbüllere meydan okuyan,
Şimdi nerelerdesin?

Ey gözyaşlarıyla çölleri ıslandıran,
Tebessümüyle kalp ritmimi hızlandıran,
Ey güzelliğiyle Ay'ı, Güneşi kıskandıran,
Şimdi nerelerdesin?

Ey kainatın mihekn taşı,
Gökkuşağı senden çalıp evine bin renk taşır
Ey ruhumun kardeşi, gönlümün tek taşı,
Şimdi nerelerdesin?

Ey aşk deryalarının asıl menbaı,
Bursa'ya eteklerini seren şu dev dağın,
Hürmetine eşlik et bana, yanıma gel, bağır!
Ve de ki; 'Ey Aşk nerelerdesin?'

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz